woensdag 11 november 2015

Hertjes in de sneeuw

Hallo Dames,

Bedankt voor de lieve reactie's.
De keuken is bijna klaar, alleen de tegels en de verwarming nog en dan komen de foto's.
Maar nu eerst weer een kaartje, tussen het opruimen en schoonmaken door toch nog wat gedaan
en nu zit ik thuis dus niet naar het werk want ik ben door mijn rug gegaan even 'n ietsje meer
tijd. Het zijn wat snelle kaarten maar ik vind ze toch niet onaardig.

Voor deze kaart heb ik weer een plaatje gebruikt van een kaart die ik vorig jaar heb gekregen.
De basis kaart is van licht grijs linnen karton, met daarop dessin papier uit een blok.
De witte rand is van de mal van MD nr LR0234 met daar op het plaatje, de zilverkleurige
achtergrond zat aan het plaatje vast. 2 bomen van Creative Expression  Fentive winter trees.
De hertjes zijn van Memorybox deze zitten aan elkaar maar ik heb ze los geknipt.
Hij is eenvoudig maar toch wel mooi.


Tot gauw en een fijne dag
       Marian

11 opmerkingen:

  1. Leuk met die hertjes op de voorgrond!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kerstkaart Marian, mooi met de hertjes op de voorgrond!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kaart en een prachtige vierkante mal.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is zeker minder Marian door je rug gaan. Heeft de verbouwing an de keuken toch zijn tol geëist! Gelukkig is het nu bijna klaar en als alles dan weer stof vrij is...want het blijft zakken die witte boel....Dan kun je er volop van genieten gaan!
    Fijn dat je even een mooi kaartje hebt kunnen maken in je verplichte rust!
    Veel succes met de laatste loodjes hoor!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie winterse kaart,Marian.prachtig tafereeltje.Beterschap met je rug.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian,
    je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt, het plaatje is echt prachtig..
    wat vervelend dat je door je rug bent gegaan, beterschap,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart zo met dat wit, gaaf ☺
    Sterkte met je rug !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi en rustig kerstkaartje Marian....ik vind hem super!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marian. Wat een prachtige kerstkaart. Wij hebben die mal Vandaag ook nog gebruikt. Die Blijft leuk voor Wat grote de plaatjes en de rand kun e leuk gebruiken voor welke Kleine dinged. Leuk zo met de hearten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest