vrijdag 20 november 2015

Kerststal

Hallo Allemaal,

Het gaat al aardig naar de Kerstdagen dus dacht ik nu maar eens een echte kerstkaart,
niet iedereen houdt hier van maar ik vind het toch wel wat hebben.
Daarom deze kerststal, hiervoor heb ik de mallen van Leane creatief gebruikt
en haar voorbeeld dus geen eigen idee.
De basiskaart is van donkergroen karton 13.5 bij 13.5 cm,cardstock van 13 bij 13 cm
daarop dessin papier van 12.5 bij 12.5 cm. De mal van de stal nr 45.0843 op licht
bruin en deze met distress inkt vintage foto gekleurd. Jozef uit groen en Maria
uit licht groen geméleerd karton gestanst  en ook met vintage foto licht bewerkt.
achter de stal een roomkleurig karton geplakt en wat sterren. nog wat hulstblaadjes
en een strik van raffia.

Een heel goed weekend en veel knutselplezier.

Groetjes Marian

7 opmerkingen:

  1. Prachtig Marian, een hele mooie kaart met deze schitterende kerststal!!
    Tot volgende week!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kerstkaart,Marian.Mooie kerstal.

    Groetjes,Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige kerstkaart Marian.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kerstkaart Marian, leuk met de groene kleur.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kerstkaartje Marian...mooi kerststalletje erop....dat geeft echt de kerstsfeer ...

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt het wel heel mooi gedaan Marian, al is het niet echt mijn ding, ziet
    het er wel heel sfeervol uit!
    Goed weekend en lieve groetjes van mij!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest