maandag 10 juni 2013

Gehaakt fotolijstje

Goedemorgen Knutseldames,


Hier ben ik weer,Als je in het zonnetje kan zitten en er dan wel wat wind is
ga ik maar haken.Ik heb een erg leuk patroon en het is ook niet moeilijk.
Bij de Action hebben ze zilverkleurige armbanden 6 in een zakje voor 1 euro
daar haak je omheen,de eerste toer 84 vasten sluiten met een halve vaste,
tweede toer 3 losse en dan 83 stokjes en sluiten met een halve vaste inde
bovenste losse.derde toer *sla 2 steken over en haak 7 stokjes in 1 steek,
sla 2 steken over 1 halve vaste in de volgende steek* herhaal tussen de *
Haak 15 losse en maak vast met een halve vaste dit is het ophanglusje.
Veel succes, heb je vragen hoor ik het graag.
    Groetjes en prettige dag verder  Marian

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marian,
    Dit vind ik echt heel gaaf gedaan, en ik ga het zeker na doen, dank je wel voor je werk beschrijving!!!! heel leuk dat je dit met ons deel!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow Marian wat leuk en bedankt voor de tip,ga dit zeker proberen,ben ook steeds lekker buiten aan het haken of had je dat al gezien? Hardstikke leuk en mooi dit lijstje,haak ze nog,lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Marian.
    Je fotolijstje is erg mooi geworden, neem hem morgen even mee dan kan ik hem in het echt zien.
    Groeten Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schattige lijstjes. Ik heb wat kleinere armbanden, hoeveel vasten moet ik dan haken?

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest