zondag 9 juni 2013

Borduurkaart

De reakties op mijn kaarten vind ik erg leuk en stimuleerd enorm om
steeds weer nieuwe kaarten en andere dingen te maken.
Bedankt dames hiervoor.
Daarom nu maar eens een kaart geborduurd, mijn vriendin
heeft van die mooie borduurmallen die je door de cuttlebug haal en dan is
het patroon geprikt dat is erg handig en minder werk.Dus deze even geleend
en aan de slag,ik heb 2 kleuren bruin borduurgaren gebruikt de embroidery
dies van Nellie Snellen.Bij deze mallen zitten ook de mallen waar je de buitenrand
en de binnenkant mee uit kan stansen ,leuk vintageplaatje er bij en een paar
bloementjes en plakparels en je kaart is klaar.
Wat vinden jullie ervan? Groetjes Marian                              

5 opmerkingen:

  1. Hoi Marian,
    Ik vind het heel netjes en ontzettend knap gedaan en prachtige kleuren en plaatje maar.....Ik hou niet van borduurkaarten !....sorry, sorry, sorry.....
    volgende keer beter! maar ik kan niet wouw wat vind ik dit mooi zeggen! niet boos op me worden hoor,....hihi.
    Lieve groeten van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Natuurlijk word ik niet boos op je,dan zou ik wel een erg kort lontje hebben
      gelukkig houd niet iedereen van het zelfde want dan werd het erg eentonig.
      Maar vintage vind ik toch wel het mooiste.
      Lieve groetjes Marian

      Verwijderen
  2. Hoi Marian,
    Ik heb ook heel veel borduurkaarten gemaakt en..ik vind je kaartje prachtig, heel mooi geborduurd en afgewerkt..Bij Just a Note is een challenge -borduren- daar kun je nog aan meedoen..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian,dat scheelt een hoop tijd dat je niet hoeft te prikken,mooi geborduurd en door het kleurgebruik is het een lieve kaart met een nostalgische uitstraling geworden. Geniet je van het mooie weer? Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marian, Ik kom via Gerie op je blog Wat maak je leuke kaarten. Wat een toeval k ben ook met dit patroon bezig en heb hetzelfde plaatje uitgekozen. Alleen andere kleuren. Tzt komt de kaart nog op mijn blog. Ik ga je volgen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest