zondag 19 februari 2017

Het meisje met de rozen

Hallo Allemaal,
Bedankt voor de reaktie's

Hier ben ik weer met een kaartje, jullie krijgen van mij door welke
mallen ik heb gebruikt maar verder laat ik het aan je eigen
fantasie over.


Het is wit linnen karton van 13.5 x 27 cm.
De mal van MD de LR0455
Dessinpapier, plaatje en een stukje karton om het plaatje op te plakken.
Aan de zijkant heb ik nog een soort gedraaid lint gebruikt, roosjes en blaadjes
en een vlinder om het af te maken.
Vragen kan je altijd stellen als je wat weten wil.

Een hele fijne week allemaal en veel knutsel plezier.

                 

13 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Marian, leuk model en wat is die randstans mooi zo aan de zijkant. Je hebt een lief plaatje gebruikt en alles is mooi afgewerkt.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje marian,mooie materialen heb je gebruikt.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je kaart prachtig Marian. Het papier met de rozen past heel erg mooi bij het plaatje. Leuk zoals je met de mal hebt gewerkt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart en romantisch gevoel met dat rozen papier en stansen. Sierlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Marian,
    Weer eens in blogland wat leuk!!! Je hebt een prachtige kaart gemaakt met de nieuwe stans van MD, het is net kant! een hele mooie geworden.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart,Marjan.Prachtige rand en een lief plaatje.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik zag hem al op Facebook. Hij is prachtig Marian.
    Xx wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marian,
    ja, zag je kaartje al op FB, ziet er super uit, leuk hoe je de randen hebt verwerkt en wat een mooi plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jili Slot เป็นผู้ให้บริการเกมคาสิโนออนไลน์และก็สล็อตออนไลน์ มีเกมสนุกสนานๆให้เลือกเล่นมาก สามารถเข้าไปเล่น jili slot เล่นผ่านเว็บไซต์ของพวกเราได้เลย ที่เว็บไซต์ pgslot

    BeantwoordenVerwijderen
  10. เครดิตฟรี เพียงสมัครเข้ามาเป็นสมาชิกที่เว็บไซต์ของพวกเราเพียงแค่นั้น pg รับฟรีไปเลยในทันที เอาไปใช้เล่นเกมได้จริง มีสิทธิ ลุ้นเครดิตฟรี ได้อีกทั้งสมาชิกเก่า และก็ สมาชิกใหม่

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest