maandag 11 januari 2016

Lief meisje

Hallo lieve bloggers,

Ik heb weer een tijd niets van me laten horen, maar mijn goede voornemen voor 2016
is om er elke week een kaart op te zetten, ik hoop dat ik dat kan waar maken want wij hebben
ook nog een eigen bedrijf waar ik in mee werk maar ik ga het proberen.
De keuken was net voor de kerst helemaal klaar dus die klus zit er op.
En dit is het resultaat


Nu mijn eerste kaart van 2016, want eerst moest er gebalanst worden.
Hij is eenvoudig maar het hoeft niet altijd een volle kaart te zijn ,want daar houdt ook niet
iedereen van.

De basis is een kaart van 13.5x13.5 cm, met daar op dessinpapier van 13x13 cm.
De mal is van creative expressions austrian collection-Vienna, die ik op het zelfde karton
als de basiskaart geplakt. de bloemen en blaadjes zijn gemaakt met de ponsen van
Nellie Snellen en de hedera tak is van Marianne design. In het hart van de bloem zit een
plakparel en ook nog aan de boven en onderkant voor decoratie. Een groene strik van
organza [deze lijkt op de foto blauw] met daar op een klein wit strikje.


Lieve knutsel groetjes  en tot gauw.
       Marian



14 opmerkingen:

  1. Een schitterend kaartje marian...weer een goed begin voor het nieuwe jaar..ook voor jou nog de beste wensen...
    en wat een schitterende keuken heb je gekregen...heerlijk om daar in te kokkerellen...PRACHTIG...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Marian!
    En je keuken ziet er schitterend uit!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw...wat lekker licht Marian! Heel veel plezier ervan!!!!
    Leuk dat je weer een mooi kaartje kan laten zien! En ik herken het hoor,je sta op en de dag is weer voorbij, haha Succes met je voornemens.... Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Marian,

    Fijn dat je kunt genieten van je nieuwe keuken. Bij ons staat de verbouwing dit jaar op het programma! Vertel maar niet wat voor een rommel het geeft,

    Liefs Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marian,
    je hebt een prachtige keuken gekregen, mooi in wit en zwart..
    Ook je kaartje is weer super, leuke ovale stans heb je gebruikt en een mooi plaatje,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige keuken Marian, lekker groot werkblad.
    Je kaart is ook prachtig, mooie mallen.

    Groetjes Karla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Marian, wat een mooie keuken heb je gekregen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De keuken is prachtig nu die helemaal af is Marian!! Net als je kaartje overigens!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart Marian,net als de keuken.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi marian. Wat een mooie kaart. Heel leuk het is een leuk lijstje om dit plaatje. Heel mooi! Je keuken ook. Succes met het balansen. Groeten. Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie en inderdaad lieve kaart Marian mede door het lieve nostalgische plaatje. Prachtige ruime nieuwe keuken zeg, heerlijk...
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niet alleen je kaartje is beeldschoon maar ook je keuken vind ik beeldschoon.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je keuken is prachtig geworden Mar en wat een heel mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest