woensdag 29 maart 2017

Sailing home

Hallo Allemaal,

Bedankt voor de reaktie's op mijn vorige kaart.

Hier weer een kaartje van mij, deze keer heb ik een herenkaart gemaakt.

Ja, want er zijn ook mannen jarig en die vinden het ook leuk om een
kaartje te krijgen.

Voor deze kaart heb ik 13.5 x 27 cm linnenkarton gebruikt
Dessinpapier is 13x13 cm
Joy mal                        6002/0258
Mariannedesign   LR 0416
                             CR 1353

Het is weer een kort berichtje, maar dit zijn de materialen die ik heb gebruikt.


Heel veel knutsel plezier, en tot het volgende berichtje.

Groetjes Marian

11 opmerkingen:

  1. Prachtige mannenkaart..Mooie stans van de boot en een leuk plaatje.

    Groetjes, Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend deze maritieme mannenkaart Marian....zo leuk die stansjes van die mooie zeilboot en die ovele stans blijft ook prachtig om te gebruiken....Heel KNAP gedaan!!!

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit kaartje spreekt mannen zeker asn, heel leuk gedaan Marian! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Well done! Nice post! This really helps me to find the answers to my question. Hoping,slotxo

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Great article and I definitely enjoyed reading it. Have a great day
    sagame66
    sagame77
    sagame88

    BeantwoordenVerwijderen
  6. สล็อต พีจี มีทั้งเกมสล็อตและยิงปลา รวมแล้วมากกว่า 100 เกมให้เลือกเล่น อย่างจุใจภาพสวยและแจ็คพอตแตกง่ายที่สุด พีจี เล่นง่ายได้เงินจริง เล่นเกมสล็อต กับพีจี แจ็คพอตแตกง่ายที่สุด

    BeantwoordenVerwijderen
  7. slotxo เเนะนำเกมสล็อตประสิทธิภาพสูงอัพเดทใหม่ๆมีเกมส์สล็อต pg ให้เลือกเล่นมากยิ่งกว่า 200 เกมส์ แต่ละเกมมีต้นแบบแล้วก็อัตราการชำระเงินที่สูงเเตกแตกต่างกันไม่เชื่อทดลองเกม

    BeantwoordenVerwijderen
  8. pg slot เว็บตรงอันดับ 1 เมื่อพูดถึงความบันเทิงออนไลน์ ไม่สามารถที่จะไม่พูดถึงสล็อตออนไลน์ได้ PG SLOT เกมสล็อตได้กลายเป็นหนึ่งในเกมคาสิโนที่นิยมและเป็นที่นิยมมากที่สุดในยุคปัจจุบันนี้

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest