maandag 22 september 2014

50 jaar getrouwd

Hallo Bloggers,

Hier is dan eindelijk weer eens een post van mij, de markt heb ik
achter de rug dus nu heb ik weer tijd voor mijn blog. Het was
heel gezellig en erg veel publiek, maar de verkoop was minder ik
denk dat de mensen verzadigd raken van alle markten de laatste tijd,
en alleen komen om te kijken. Dus alles zit weer netjes ingepakt in
dozen en wacht op een volgende keer. Tussen door heb ik voor mijn
schoonzus en zwager die 50 jaar getrouwd waren een pot gepimpt
en daar de envelop met geld in gedaan, ze vonden hem prachtig
en van vele gasten kreeg ik dan ook lieve complimentjes.
Wat vinden jullie er van?


Prettige dag verder en tot gauw.

              Marian

18 opmerkingen:

  1. Leuk idee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super, wat heb je dit prachtig gemaakt, echt een geweldig leuk cadeau! ik hoor het vaker dat er op een beurs veel kijkers zijn maar minder kopers. Jammer als je zoveel gemaakt hebt maar wellicht tegen de Kerst en eventueel Sinterklaas weer nieuwe kansen. Fijne dag, liefs Hanny♥, http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ontzettend leuk zo'n persoonlijk cadeau. Erg leuk om te geven en te krijgen denk ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marian
    Hij is super mooi,ik snap dat ze er blij mee waren.
    liefs Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Another lovely card. Jubilarians will have a wonderful keepsake. I greet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh Mar wat een prachtig persoonlijk kadootje zo met de
    foto van het bruidspaar erop! jammer dat de verkoop minder was,
    maar hopelijk was het wel gezellig!! Succes met de modeshow!!!
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige pot. Wat een leuk idee om zo een envelop te geven.

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nou, die complimentjes zijn dik verdiend! Heel mooi en persoonlijk cadeau!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat heb je dat mooi gemaakt, leuk is je pot geworden, wat jammer dat er niet veel werd gekocht, maar ik hoor het van iedereen, volgende keer meer succes,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Zonde dat je niet zoveel verkocht hebt als verwacht,
    hopelijk een volgende keer meer geluk !
    Je potje is heel erg gaaf gemaakt, mooi hoor ☺
    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jammer dat je niet zoveel verkocht hebt Marian. Je gepimpte pot is mooi geworden. Een leuk en persoonlijk cadeau.
    Groetjes, Wies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele leuk opgepimpte pot Marian..heel persoonlijk zo met die leuke foto erop...

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk persoonlijk cadeautje heb je gemaakt!
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Jammer Marian dat de verkoop een beetje tegen viel, volgende keer beter moet je maar denken.
    Je hebt een schitterend cadeau voor je schoonzus en zwager gemaakr, héél origineel.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. HoiMar
    Jammer dat het beetje tegen viel maar je cadeau is zo prachtig een bjoeitie!

    Hier ben ik dan eindelijk weer . Ben net terug van 3 weken vakantie en ga weer beginnen met freubelen heb er reuze zin in en ga verder met mijn bezoekjes langs de blogs want ik heb veel in te halen,

    Groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Marian, jammer dat de verkoop niet zo bijzonder was. Ik denk dat je een beetje gelijk hebt, en dat de mensen echt een beetje verzadigd raken. Je gepimpte pot voor je 50 jaar getrouwde familie ziet er heel erg mooi uit. Knap gedaan hoor!!! Had je ook een leuk feesie gehad??? Hihihi. Tot volgend weekend
    liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat merk ik ook wel. Op elke hoek van de straat is elk weekend wel een markt/braderie te vinden. Maar volhouden hoor! Het blijft leuk. Je kadootje ziet er super uit. Die staat vast op een ereplaatsje.
    Groetjes, Monique
    www.crealoetje.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Dat is waarschijnlijk een heel groot feest geweest? Hopelijk hebben jullie ervan genoten allemaal!

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest