dinsdag 13 mei 2014

Voorjaar

Hallo bloggers,

Hier ben ik weer , deze keer heb ik een borduurkaart gemaakt. Bij de EHI borduur
hebben ze een challenge voorjaarskaartje, en ik dacht laat ik eens mee doen.
Waar het patroon vandaan komt weet ik echt niet maar ik vond het mooi dus
die wilde ik maken, ik heb Madeira borduurgaren gebruikt die overloopt in
allerlei kleuren, De middelste boog heb ik met een effen geel geborduurd, dat springt
er dan weer even uit.Het plaatje heb ik in 3D gemaakt en bij de gele strik een
hartje met erop made with love. Deze kaart ga ik opsturen naar een kennis die pas
in het ziekenhuis heeft gelegen voor een ingrijpende operatie.

Met dit kaartje wil ik meedoen met de challenge van

http://een hoopinspiratieborduurkaarten.blogspot.nl


Groetjes Marian  en tot de volgende post





12 opmerkingen:

  1. Schitterende borduurkaart Marian, mooi werk en wat heb je een prachtige kaartenstandaard erbij!!! Super hoor!!! Wat leuk dat je mee doet bij onze challenge, KEIGAAF!!!!!!
    liefs van je camping en knutselvriendin Wilma en DT EHI

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian. Wat een prachtige kaart. Leuk dat je meedoet bij de uitdaging van EHI. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian
    Ik dacht waar heb jij je kaart nu op staan, maar het is een omgebogen vork....wat gaaf!
    En je kaartje is heel knap gedaan en wens je succes met de challenge. Maar als ik heel eerlijk ben, en dat kan ik tegen jou wel zijn hou ik zelf niet van borduur kaartjes errug hè! Maar er zit wel heel veel werk in, en vind het heel knap wat jullie doen! Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig is dit kaartje Marian....weer heel leuk geborduurd met prachtige kleurtjes....


    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig borduurkaartje is het geworden Marian - supermooi gedaan.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian,
    Super gedaan !! prachtig geborduurd en in stijl afgewerkt met het leuke 3D plaatje,
    toppie gedaan, ik blijf borduren mooi vinden..liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart met een prachtig borduurtje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzettend mooi geborduurd, lekkere frisse kleuren van de regenboog, erg mooie kaart.
    fijne dag, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je een mooie kaart gemaakt. Bedankt voor het meedoen bij EHI-borduurkaartenblog,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart. Heel mooi borduurwerk.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest