woensdag 9 oktober 2013

Even een snelle

Hallo blogvriendinnen,

Tussen het werken door ben ik toch met de kerstkaarten bezig want
ik moet er veel maken en anders komen ze niet op tijd af.
Dus af en toe een snelle kaart er tussendoor,mijn man is nog steeds
ziek thuis dus ik heb nog steeds dubbele taken maar dat geeft niet het
gaat nog steeds en de hobby is mijn ontspanning.
Deze kaart is simpel,en snel klaar.
Ik ga nu aan een iets meer bewerkte kaart beginnen,dus hopenlijk
blijven jullie me volgen.

Prettige avond     Marian


                                         

10 opmerkingen:

  1. Wow, een snelle.....? Ik vind hem supermooi, een beetje chic ook, erg mooi gemaakt. Beterschap voor je man en sterkte voor jou.
    liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian,
    Niet te zien hoor dat het een snelle kaart is, had je niet hoeven zeggen! Wat rot dat het met Hans nog steeds niet gaat en ziek thuis zit, allebei veel beterschap en sterkte
    Liefs Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marjan,
    Natuurlijk blijven wij je volgen, ik vind je kaartje prachtig, mooi met het embossing en de prachtige kerstrozen, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Marjan,
    deine Karte ist super toll geworden.
    lg Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marian. Een snelle?? Dat kijk ik er niet aan af hoor, hij is prachtig. Mooie embossingmal ook. Gelukkig kan je door het freubelen nog een beetje ontspannen. Rustig aan hoor, en beterschap voor Hans. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een hele mooie
    ondanks dat het een snelle is

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Snel of niet, het is een beauty!! Wat een geweldig gaaf kaartje is dit Marian, niet te zien dat je dit "even snel" hebt gedaan! Ik heb je vorige post even gemist maar wil nog wel even zeggen dat ook deze er heel leuk uitziet!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Marian, leuk dat je volger van mijn blog bent geworden, kom ik ook gezellig jou blog volgen, mooie embossing rand heb je op je kaart gebruikt.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Marian,

    Wat een mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marian,
    wat een prachtig kaartje! Het snelle zie ik er niet aan af, hoor. Vind hem gewoon schiterend.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest