woensdag 16 oktober 2013

Easelkaart

Hallo Knutselmaatjes,

Steeds als ik mijn blog open heb ik er nieuwe volgers bij,dat is toch geweldig.
Alle nieuwe volgers weer hartelijk welkom.Leuk dat jullie ook mijn blog
hebben gevonden,helaas kan ik niet alle blogs iedere keer beantwoorden
 maar probeer er zoveel mogenlijk te doen en af te wisselen.
Vandaag wil ik jullie weer een kaart laten zien,die ik tussen alle bedrijvigheid door
heb gemaakt.Ik ben er zelf niet echt tevreden over maar we hopen op beter.
Ga nu gauw aan een volgende beginnen.


Groetjes Marian en nog een prettige avond

15 opmerkingen:

  1. Hoi Marian,
    Je kan hier best tevreden over zijn hoor, je hebt mooie mallen gebruikt, mooi plaatje, mooie hulst takjes en een mooie ster! niets mis mee en een prachtig kerstkaartje!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve kaart, de mal is erg mooi en zoals je hem tot kaart omgetoverd hebt is het prachtig.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een heel leuk kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een erg leuke kaart gemaakt met de mooie mallen, lief plaatje en super afgewerkt,liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze mal blijft ook erg leuk om kaarten mee te maken Marjan! Het ziet er gelijk altijd heel chique uit en als je dan nog mooi met papier en alle andere details werkt dan is succes verzekerd! Erg mooi resultaat!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een prachtig kaartje Marian
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart .een super mooi model easelkaart .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik zit te kijken en te kijken en snap niet goed waar je dan niet tevreden mee bent.
    De tekst op het labeltje had ik misschien schuin gezet en er dan nog een kleine kerstroos bij gedaan of een ander frutseltje, maar voor de rest kan ik niets bedenken wat uit de toon zou vallen. Eigenlijk vind ik het gewoon een heel leuk kaartje!
    Raar hè, dat je minder tevreden bent over je eigen kaarten dan dat anderen.
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi knutseldame, niet tevreden? Je verdient BILLENKOEK, je kaart is hartstikke mooi, super geweldig prachtig TOPPIE, mopperkontje, hi hi. Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Toch een mooi kaartje hoor ook al ben je zelf niet geheel te vreden.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een prachtige easelkaart en hele mooie mallen heb je hiervoor gebruikt.
    Ziet er erg leuk uit.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Marian! En dan ben jij nog niet tevreden??
    Ik zag dat je volger geworden bent van mijn blog, dus tadaaa ik nu ook bij jou. Ik heb eens een poos terug gekeken bij je. Je maakt heel wat moois zeg! Ik blijf je graag volgen.

    groetjes,Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi vintage eazelkaartje Marian...super leuk gedaan, prachtig met die stansjes

    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart Marian,

    Leuk dat je volger op mijn blog bent.

    Groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest