vrijdag 20 september 2013

Kerstboom versieren

Goedemorgen Allemaal,

Welkom nieuwe volgers,leuk dat jullie mijn blog hebben gevonden ik
hoop dat jullie veel ideeën op doen.
Bij deze kaart heb ik van alles gebruikt,zoals de hulsttak van MD
de poissenette van Leane Creatief de andere tak is van Olba het plaatje
en de achtergrond kwam ik nog ergens in een map tegen. Van
breigaren heb ik de strik gemaakt ,het engeltje is van gips met glitter
{zo gekocht} de kerstkrans heb ik met de Cricut gemaakt.'n Kantje er
langs en wat breigaas er achter .volgens mij is hij wel leuk geworden.
Nu ga ik eerst een kaart maken voor een 60 jarig huwelijk.

Tot gauw en een prettig knutsel weekend
                      Marian
                 

12 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart en wat een warme uitstraling heeft deze. Lief met dat engeltje erop.
    Fijn weekend, liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. heel leuk lief kaartje

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marian,
    Lekker veel te zien op je kerstkaart, heel erg mooi gedaan..
    Fijn weekend, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marian,
    Deze kaart heeft hele mooie warme kleuren! en een mooi plaatje!
    weer één op de stapel en succes met het maken van je volgende kaart.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marian,

    Wat een mooie warme kleuren heb je gebruikt voor je kaart en wat een geweldig plaatje. Je vorige kaart is ook al zo mooi SUPER.

    Lieve gr...Bep ☺ ☺ ☺

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Marian. Deze is ook al weer zo leuk. Die van gisteren ook! Eenvoudig en makkelijk kan ook prachtig zijn. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Marian,
    Je kerstkaart is leuk geworden hoor daar hoef je niet over te twijfelen. Je hebt er lekker veel materialen op gebruikt het ziet er gezellig uit.
    Groetjes Ellie
    http://ellieskaarten.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Marian
    EEn super prachtige kaart hoor. En vooral dat pluizige sneeuwstrikje en het engelenkopje doet het schitterend
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Marian,
    Leuk dat je mijn volger bent geworden. Sorry dat ik zo laat reageer maar we waren op school druk met verhuizen en doordat ik thuis ook nog wat te doen had en alles niet erg snel gaat na een hernia vorig jaar ben ik soms wat achter of moet ik selecteren.
    Jij hebt echt al veel leuke kerstkaarten gemaakt!
    De vintage plaatjes die je gebruikt zijn ook echt mijn smaak!
    Leuk ook de pot met bol die je gepimpt hebt als cadeautje een paar posten terug, zo leuk om te maken lijkt me!
    Ik ga meteen je volger worden zodat we elkaar hopelijk nog veel kunnen inspireren.
    Fijne zondag verder,
    Groetjes Maia

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Marian, leuke kaarten maak jij.....fijn dat je mijn volger bent geworden....ik ga me ook hier bij jou aanmelden hoor. Fijne dag, lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kerstkaart! en een creatieve strik!
    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  12. 'k Zit nog even rond te neuzen op je blog en wat zie ik hier schitterende dingen.
    'k Maak me tot één van je volgertjes Marian, zo blijf ik op de hoogte van je kunstknutsels.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest