zondag 30 juni 2013

Tasjeskaart

Hallo Allemaal, hier is weer een kaart van mij. Maar een vraag aan jullie
vinden jullie dat rose lint aan de bovenkant er leuk aan,mijn man zei dat moet
je er niet aan doen zonde van de kaart ik moest het maar aan mijn volgers vragen
wat die er van vinden.De kleine margrietjes heb ik zelf gemaakt, ik had van
heel veel jaren terug  in een la nog een apparaatje waar je dat mee kan snijden
en dan oprollen zijn ze niet schattig.

Groetjes Marian en nog een prettige avond.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Marian,ik vind die margrietjes heel schattig en het roze lint vind ik ook wel leuk,zeker omdat je aan de onderkant ook dat kanten "rokje"gemaakt hebt. Op deze manier is het voor de ontvanger ook heel leuk om de kaart ergens aan op te hangen(sorry man van Marian...),lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marian,
    Het is een mooie tas kaart geworden Marian, het is juist leuk als je een kaaart kan ophangen toch! Sorry Hans maar het kan echt wel zo!
    En die Margrietjes zijn prachtig. Top gedaan.
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi zus.
    Ik vind het lintje ook wel leuk eraan,je zou er zelf 2 smalle lintjes aan kunnen doen ,dan is het nog meer een tasje en nog een label erin als de zijkanten dicht zijn tenminste.Op het label kan je dan je wens schrijven. Groetjes je zus

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marian,
    Leuk is je tasjeskaart,vind het kantje aan de onderkant heel lief net zoals je plaatje..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest