dinsdag 28 mei 2013

Even een snel kaartje

Deze keer even een snel kaartje tussendoor,ik heb het ontzettend in mijn rug
dus het zitten is niet zo prettig.De bloementjes heb ik zelf gemaakt met de ponsen
van Nellie Snellen en met een punt pincet wat naar boven gevouwen
voor de grote heb ik 1 x grote bloem,2 x midden maat en 1 x de kleine.
De kleine bloementjes zijn 3 x de kleine maat,deze heb ik op de
mal van Memorybox Bella Bouquet geplakt deze tak weer op de Trellis Border
ook van Memorybox. de hoekmal is van Marianne Design het nummer
weet ik zo niet meer.
 Prettige avond verder
Tot gauw   Marian                                        

2 opmerkingen:

  1. Wat vervelend Marian dat je nog zo'n last heb van je rug, misschien helpt een warmte pleister je.
    Sterkte hoor en denk maar om jezelf! En je kaartje is even goed heel lief geworden.
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marjan,
    Wat een leuke kaart, ik vind de bloemetjes schattig, beterschap met je rug..liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je op mijn blog bent geweest